Știai că există suprafețe și obiecte în birou care necesită o atenție deosebită în zilele de curățenie? 🧼 Vorbim de locurile care sunt atinse frecvent de către mai multe persoane din spațiile de lucru. Ele se numesc #HotSpots. Tot ele au nevoie să fie curățate și dezinfectate zilnic, pentru că există un risc puternic de răspândire al bacteriilor de la o persoană la alta.

Te întrebi cum poți reduce răspândirea acestor bacterii?

În acest articol, prezentăm alături de Dandu Constantinescu, Area Manager Romania & Ungaria în cadrul companiei Kimberly-Clark Professional, locurile unde se ascund aceste zone cu risc și cum poți preveni eficient răspândirea bacteriilor, în orice mediu de lucru ți-ai desfășura activitatea.

Cum identifici un #HotSpot în biroul tău?

Înțelegerea riscurilor și cum aceste #HotSpots pot deveni focare de germeni reprezintă un prim pas către un mediu de lucru mai sănătos.

Gândește-te la:

💡Obiectele care sunt atinse cel mai frecvent.

💡Spațiile aglomerate din clădire.

💡Birourile unde sunt desfășurate cel mai intens activități.

Iată câteva exemple de #HotSpots:

Mânerele ușilor

Mânerele ușilor, adesea trecute cu vederea, se dovedesc a fi adevărate zone de colectare a bacteriilor, mai ales în spațiile de lucru aglomerate. Acestea sunt atinse frecvent și pot deveni ușor #HotSpots. Recomandăm curățarea și dezinfectarea mânerelor de uși de 2 până la 5 ori pe zi, asta în funcție de mărimea clădirii și de numărul de angajați.

Biroul de lucru

Te-ai gândit vreodată câte bacterii există pe biroul tău?

-Aproximativ 10 milioane de bacterii trăiesc pe suprafața unui birou de lucru.

Activitatea intensă a angajaților, ce implică folosirea telefoanelor și a altor obiecte ce pot fi  contaminate de germeni, crește riscul de răspândire a bacteriilor odată ce angajații se întorc în zona de lucru.

Liftul

Lifturile fac parte din cele mai frecventate locuri dintr-o clădire de birouri.

Astfel, butoanele de la lift devin puncte de contact frecvente, iar pentru că într-un interval de 24 de ore, angajații pot atinge diverse suprafețe de aproximativ 7200 de ori, acest spațiu devine și el la rândul său un #HotSpot. 🤓

Cum oprești răspândirea germenilor din #HotSpots?

Primul Pas: Amplasarea Strategică a dispenserelor

Totul începe cu amplasarea dezinfectantului de mâini și a prosoapelor de hârtie în cele mai aglomerate zone. Astfel, angajații vor fi încurajați să le folosească mai des, având un acces facil la aceste produse.

📍Locațiile cheie la care să acorzi atenție sunt: intrările principale, recepția, băile și orice alt spațiu aglomerat din clădire.

Pasul Următor: Curățenia riguroasă a zonelor #HotSpot

Studiile relevă că amplasarea dispenserelor, deși esențială, nu este suficientă pentru a obține un impact semnificativ asupra sănătății și igienei în mediul de lucru.

Dezinfectarea și spălarea mâinilor reprezintă unul dintre cele mai bune scuturi împotriva răspândirii germenilor. Însă, pentru a întrerupe un lanț de răspândire al bacteriilor, curățarea și dezinfectarea zilnică a birourilor și a spațiilor cu trafic intens cu produse specializate pentru curățenie este la fel de esențială ca spălarea mâinilor.

Cu responsabilitate și consistență poate fi construit și menținut un spațiu de lucru sigur și sănătos.

Cum menții un spațiu de lucru sănătos cu RTC & Kimberly-Clark Professional?

Cu dorința puternică de a transforma mediile de lucru în spații mai sigure și mai productive pentru angajați, RTC a consolidat parteneriatul cu un lider de necontestat în domeniul produselor dedicate sănătății și mediului de lucru sigur, Kimberly-Clark Professional. Obiectivul nostru comun fiind furnizarea de soluții de igienă și curățenie personalizate, adaptate la cerințele specifice fiecărei industrii din România.

Kimberly-Clark Professional: O Expertiză cu peste 150 de ani în soluții inovatoare

Se distinge prin angajamentul său față de sănătatea și siguranța angajaților. Compania nu doar că oferă produse de înaltă calitate, ci pune, de asemenea, un accent deosebit pe dezvoltarea soluțiilor de igienă care aduc beneficii sustenabile în diverse industrii. ♻️

Împreună, ne-am propus să implementăm în birouri soluții de igienă care nu numai că îndeplinesc cele mai înalte standarde de igienă și siguranță, dar și reduc impactul negativ asupra mediului.

 

Kimberly-Clark Professional is 150 years old and it continues to innovate - Michael Hsu, CEO

“Scopul nostru este Better Care for a Better World, iar acest lucru își are rădăcinile în istoria de 150 de ani a Kimberly-Clark Professional de inovație revoluționară, parteneriate strategice cu clienții și grija față de oameni, comunități și planeta noastră.

În 1872, primul produs al lui Kimberly-Clark Professional a fost hârtia de ziar de înaltă calitate, realizată din pânză reciclată de in și bumbac. Astăzi, sustenabilitatea și comportamentul etic sunt încorporate în toate aspectele – de la conceptul produsului și selecția materiilor prime până la reciclare și eliminare, cât și experiența utilizatorului.“

 - Dandu Constantinescu, Area Manager România & Ungaria

Într-o lume ideală..

Într-o paradigmă ideală, fiecare profesionist din România operează într-un cadru de muncă sănătos, etic și productiv.

Pentru a transforma această viziune în realitate, am optat pentru o abordare integrată, cu un singur furnizor responsabil de livrare, facturare și consultanță pentru produsele de igienă și curățenie, și nu numai. Acest demers nu doar că simplifică întregul proces, ci garantează și o abordare cu totul personalizată.

“Într-un scenariu ideal, peste cinci ani toate mediile industriale ar adopta standarde ridicate de igienă și sustenabilitate. Implementarea soluțiilor complete și sustenabile ar contribui la un mediu de lucru sigur, eficient și responsabil, sporind nu doar productivitatea, ci și satisfacția angajaților și imaginea globală a industriei.”

- Dandu Constantinescu, Area Manager România Ungaria

 

Prin click pe „Accept toate”, sunteti de acord ca putem colecta informatii privind navigarea pe site, in diverse scopuri, inclusiv: funcționalitate, statistici și marketing.