Productivitatea și starea de bine fac cea mai bună echipă.🤝Atunci când îți menții starea de bine, performanțele cresc în orice mediu de lucru ai fi. Pentru a stimula zi de zi productivitatea angajaților tăi, ergonomia mediului în care lucrați ar trebui să fie una dintre cele mai mari priorități în companie. Implementarea unor produse ergonomice este un punct de start, dar pentru a avea un flow constant în această direcție, acestea vor trebui implementate la nivel organizațional.

Ce înseamnă un spațiu de lucru sănătos și ergonomic?🧑‍💻

În acest articol afli cât de mult pot face diferența produsele ergonomice în spațiul tău de lucru și ce beneficii are un mod de lucru activ. Rămâi până la sfârșit, urmează să-ți prezentăm și sfaturi practice alături de Iulian Olteanu, Sales Manager în cadrul Fellowes Brands.

Parteneriatul care crește productivitatea în toate mediile de lucru

Cu o experiență de 107 ani, Fellowes a devenit lider de piață în producerea și distribuirea soluțiilor și echipamentelor ce satisfac nevoile la birou. Reușim, în parteneriatul cu experții modului de lucru sănătos, să implementăm soluții ergonomice în medii de lucru din toată țara.

Alături de Iulian Olteanu, Sales Manager Fellowes, asigurăm clienților noștri soluții complete de ergonomie,  suporturi ergonomice, birouri cu înălțime reglabilă, stații de lucru, brațe pentru monitor și multe alte produse ergonomice, pentru a-i ajuta pe angajați să-și atingă potențialul maxim la locul de muncă.

 

„Merită să investești în crearea unui spațiu de lucru modern și ergonomic. Acesta poate fi un mare avantaj pentru angajați și, cu siguranță, face diferența în luarea unei decizii de colaborare. Resursa umană reprezintă unul dintre pilonii de creștere în orice organizație, de aceea este important să le oferi angajaților instrumentele necesare. Aici intră și un pachet de soluții ergonomice adaptate la nevoile fiecăruia.”

- Iulian Olteanu, Sales Manager Fellowes Brand

Știai că 94% dintre lucrătorii europeni petrec o mare parte din timp fără a se mișca?

Dar știai că 79% dintre ei stau aplecați la birou în timp ce lucrează?

Statul într-un singur loc, timp de ore în șir, este doar una dintre cauzele care pot duce la afecțiuni musculo-scheletice.

Ce înseamnă afecțiunile musculo-scheletice?

Sunt cele mai comune probleme de sănătate regăsite în mediile de lucru din Uniunea Europeană.

Ele apar atunci când angajații au un mod de lucru sedentar. Acestea se manifestează prin dureri de spate și dureri de musculatură. Vestea bună este că pot fi prevenite, chiar cu ani înainte să apară. Primul pas este ca angajatul să ia în considerare schimbarea rutinei și a modului de lucru prin tranziția de la un mod de lucru sedentar la un mod de lucru activ.

Modul de lucru sedentar este atunci când un angajat petrece foarte multe ore într-un singur loc, nu folosește niciun produs ergonomic și nu are deloc activitate fizică la locul de muncă. Dacă te regăsești în stilul acesta de lucru,💡fă cunoștință cu Emma, manechinul construit de Fellowes, pentru a evidenția impactul pe care îl poate avea lipsa de produse ergonomice într-un spațiu de lucru timp de 20 de ani.

Meet Emma - Your Work Colleague of the Future

Cum poate un angajat să treacă de la un mod de lucru sedentar la un mod de lucru activ?

O poziție corectă la birou, schimbarea scaunului cu unul ergonomic și confortabil, activitatea fizică în pauză, sunt doar câteva din practicile care îi pot stimula pe angajați să lucreze mai productiv și mai sănătos pe termen lung. Iată câteva obiceiuri sănătoase pe care să le dai mai departe echipei tale pentru trecerea la un mod de lucru activ:

 

📞Ai un apel cu un client?

Nu rămâne pe scaun. Ridică-te și mișcă-te prin jur atunci când vorbești la telefon.

📧Ai un mail scurt de trimis?

Mergi să vorbești cu colegul în birou în loc să trimiți mail-ul.

🧑‍💻Te doare încheietura atunci când tastezi?

Fă mișcări circulare din încheieturi. Variază ritmul și alternează direcțiile.

😣Te dor ochii atunci când lucrezi?

Fă pauze regulate, de 5-10 minute, departe de ecranul laptopului.

Investiția pe care o faci în produsele ergonomice reprezintă atât o măsură de prevenire a problemelor de sănătate, menționate mai sus, dar și o măsură pentru reducerea absenteismului, creșterea productivității la birou și diminuarea costurilor legate de concediile medicale.

 

„În orice domeniu de activitate, observăm o evoluție continuă susținută de inovații și tehnologie. Modul de lucru devine din ce în ce mai dinamic, iar obiectivul nostru este să oferim soluții ergonomice care să contribuie la crearea unui spațiu de lucru sănătos. Se remarcă faptul că tot mai multe companii sunt deschise să investească și să faciliteze accesul angajaților în acest univers al soluțiilor practice.

Să ai grijă de sănătatea ta și să muncești productiv este concluzia unanimă în urma studiilor efectuate.” - Iulian Olteanu, Sales Manager Fellowes Brands

Ajutăm oameni să se simtă cât mai bine la birou. Reușim să implementăm alături de Fellowes soluții intuitive, ergonomice și de înaltă calitate în mediile de lucru din toată țara.

Descoperă toate soluțiile ergonomice complete aici!

Prin click pe „Accept toate”, sunteti de acord ca putem colecta informatii privind navigarea pe site, in diverse scopuri, inclusiv: funcționalitate, statistici și marketing.