Noul site RTC, o noua experienta disponibila acum

Într-un univers al pixelilor orice devine fezabil. Cum ar fi că descoperi soluțiile perfecte pentru afacerea ta doar cu un simplu click. Cum ar fi că urmărești în timp real cum stelele care-ți aduc premii se adună una câte una în contul tău. Dar mai ales gândește-te cum e să deții controlul cheltuielilor și să experimentezi transparența absolută la fiecare comandă plasată.😁

Vorbim despre versiunea actualizată a site-ului nostru, despre performanțe inovatoare și abordări cu totul personalizate. Noul site RTC este disponibil cu o nouă interfață și funcționalități complexe și scalabile. În acest articol îți arătăm cum ne-am îmbunătățit site-ul, modul de navigare și ce beneficii regăsești în contul tău RTC.

Plasezi comenzile mai rapid

Intrigați de noutate și preocupați de misiunea de a oferi excelență clienților prin confort și consultanță, demersurile noastre pentru îmbunătățirea site-ului au avut ca scop eficientizarea, în primul rând, a timpului de navigare printre categoriile de produse. Ne-am dorit ca atunci când un client caută un produs pe platforma RTC să se bucure de o experiență fluidă, intuitivă și cu totul personalizată.

Dacă există un lucru pe care experiența ne-a învățat de-a lungul anilor este faptul că înțelegerea nevoilor, adaptarea și inovația sunt cheia către succes. Pentru că așa cum relaționăm și livrăm soluții complete în mediul offline, la fel de pricepuți ne dorim să fim și în mediul online.

Echipamente de protecție, produse de igienă și curățenie, mobilier sau produse ergonomice pot fi parcurse acum foarte ușor, pentru că acum ai la îndemână toate produsele de care ai nevoie în mediul tău de lucru. Ne-am dorit să nu te pierzi printre categorii, ci să le aducem cât mai aproape de tine.

De la un nou look, am continuat cu o serie de implementări tehnice care să reflecte ușurința cu care poți face acum o comandă la RTC. Am updatat modul de afișare al produselor, vizualizarea tip grilă pentru adăugarea rapidă în coș, produs cu produs dar și afișarea tip tabel pentru crearea facilă a coșurilor de cumpărături ce conțin un număr mare de produse. Navighezi rapid printre categoriile de produse, iar cu noua funcție de căutare 🔎 te poți inspira și din recomandările pe care ți le oferim.

De la un simplu refresh al site-ului, ne-am aventurat într-o transformare completă.

Ținem ritmul cu mediul tău de lucru

RTC înțelege că fiecare mediu de lucru vine cu un bagaj 🧳 al tuturor doleanțelor și nevoilor angajaților. Pe noul nostru site, clienții care au un cont înregistrat obțin automat acces la functionalități B2B:

  • acces la liste de produse și prețurile personalizate întocmai ca cele agreate în ofertă cu consultantul în vânzări
  • acces la statusul comenzilor, istoric și preluare ușoară a comenzilor anterioare în coșul de cumpărături
  • controlul achizițiilor pe departamente, centre de cost, locații
  • posibilitatea de setare a unor bugete lunare
  • ierarhie internă de aprobare a comenzilor, useri cu drepturi superioare
  • acces la rapoarte avansate

Astfel, RTC nu este doar un simplu site unde poți plasa comenzi pentru angajații tăi. Devine o fereastră interactivă către cele peste 10000 de soluții ce-ți simplifică flow-ul de la birou. Obții avantajul de a te consulta pe toate aspectele cu un reprezentant RTC, beneficiezi de livrări în 24/48 de ore, acces la soluțiile ce acordă o mai mare atenție mediului înconjurător, plus lichidări de stocuri la prețuri de neratat și campania de fidelizare RTC STARS.

Înțelegem că în lumea afacerilor gestionarea cheltuielilor și eficiența timpului sunt fundamentale. Dacă ești o companie și îți creezi un cont de business pe platforma RTC, pe lângă faptul că primești acces la baza produselor noastre, primești acces și la un panou de control al tuturor costurilor, un instrument care salvează timp și care te ajută să-ți ții bugetele sub control.

Dacă ne gândim la o companie mare, cu 300 de sucursale în diferite orașe, fiecare sucursală va avea responsabili de comandă cu diverse roluri în platforma de comenzi. În momentul în care accesează platforma, listele de produse și prețuri pot fi personalizate în funcție de structura ierarhică agreată în prealabil.

Un exemplu ar fi: Un client are în lista agreată contractual categoriile de produse: papetărie, igienă, protecție și protocol. Produsele pot fi împărțite pe diferite liste scurte, cu acces diferențiat în funcție de utilizatori sau rolul acestora în organigramă, se pot seta emitenți și validatori de comenzi precum și bugete pe centre de cost. Nu există limitare privind numărul de utilizatori, adrese de livrare sau nivel de personalizare dorit

Ținem ritmul cu mediul tău de lucru

Practic, totul a fost conceput pentru a maximiza eficiența și a oferi transparență întregii activități.

Cum se face managementul comenzilor?

Accesul pe diverse roluri permite un management facil al comenzilor. Managerii cu drept de validare au control permanent asupra comenzilor plasate, pot aproba, respinge sau modifica orice comandă.

Managerii, care de multe ori sunt în mișcare, au posibilitatea de a accesa platforma și de pe mobil. Aceștia pot extrage rapoarte detaliate referitoare la comenzi sau activitatea utilizatorilor obținând rapid informațiile esențiale pentru monitorizarea eficienței și a costurilor.

Tot fluxul de comandă este însoțit de notificări pe email pentru ca toți cei implicați să fie permanent informați de statusul comenzii.

Cum poți beneficia de avantajele platformei de comenzi B2B de la RTC?

  1. Esti deja partener RTC, dar nu ai un cont business in platforma? Intră aici și rezolvăm rapid.
  2. Vrei sa devii partener RTC? Începe aici să creezi un cont standard și te ajutăm noi mai departe.

Am ajuns în biroul tău! 💻

Accesează contul și nu ratezi:

  • oferte disponibile exclusiv online
  • campania RTC Stars unde poți câștiga premii
  • transparență și control permanent asupra tuturor comenzilor plasate
  • produse prietenoase cu mediul înconjurător
  • campanii de lichidări de stocuri

Descoperă noul site RTC acum!

Prin click pe „Accept toate”, sunteti de acord ca putem colecta informatii privind navigarea pe site, in diverse scopuri, inclusiv: funcționalitate, statistici și marketing.