Cum a fost la 𝑩𝒂𝒄𝒌 𝒕𝒐 𝑺𝒄𝒉𝒐𝒐𝒍 2025? Ce rechizite școlare vor îmbunătăți experiența educativă din toamna aceasta?
 

Dacă ai dat peste articolul nostru, cu siguranță vrei cel puțin unul dintre răspunsurile la cele două întrebări de mai sus.
 

Să începem…🥁

Bine ai venit pe la noi!

 

BTS 2025 este cu și despre reprezentanții companiilor, retailerilor și distribuitorilor de birotică, papetărie și rechizite școlare. Este menit să aducă partenerii, colegii și furnizorii noștri în același loc, pentru a descoperi cele mai noi soluții și produse școlare.✌️

A început conferința BTS!☀️

 

Iar cele mai bune conferințe încep cu discursul lui Radu Mihăilescu, director general RTC.

Radu Mihăilescu a deschis evenimentul cu mulțumiri către toți partenerii, clienții și furnizorii prezenți. A vorbit despre importanța pe care segmentul de produse școlare o are în portofoliul nostru și despre poziționarea companiei către inovație, diversificare și adaptare.

Oana Ursu, directorul de Vânzări Wholesale și unul dintre oamenii de bază în organizarea evenimentului ne-a dezvălui ceva... în curând RTC va lansa o gamă de ghiozdane, RTC - NEXT LEVEL sub propriul brand.🥳

 

Oana ne-a povestit și despre un nou brand din portofoliul RTC, Mitama.

Brand italian lansat în anul 2001 este parte din compania InCall Spa, care are rădăcini puternice, cu peste 40 de ani de expertiză în domeniul papetăriei.

La evenimentul nostru, participanții au putut descoperi produsele din noua gamă a celor de la Mitama: brush pen-uri, carioci, acuarele, tempera, plastilină, penare și accesorii de birou. Dedicate micilor artiști cu vise mari!

Parteneri ➡️ produse și rechizite școlare ➡️ valori și povești ➡️ participanți mulțumiți☺️🤝

Descoperim împreună brandurile și reprezentanții lor. Ești pregătit?

Ilijanum - 20 de ani de experiență & 2000 de tone de hârtie procesate anual

Iijanum, lider în producția de produse de hârtie pentru școli și birouri din Serbia, a fost prezent la 𝑩𝒂𝒄𝒌 𝒕𝒐 𝑺𝒄𝒉𝒐𝒐𝒍 2025.

 

Producția brandului Ilijanum este realizată intern și se focusează pe crearea de produse premium. Totodată oferă și servicii de personalizare a produselor lor.

 

Cererea pe piața din România de produse și abordări care nu sunt tradiționale crește din ce în ce mai mult. Gama Ilijanum se diferențiază de caietele standard și include caiete școlare realizate din hârtie de 70 până la 90 de grame, cu coperți laminate cu efecte speciale: lăcuire UV spot, sclipici, finisaje soft-touch și embosare 3D aurie.

 

Ne-am bucurat că „vecinii” noștri s-au simțit bine la conferință:

 

„Mulțumesc încă o dată pentru primirea călduroasă și pentru organizarea impecabilă a evenimentului Back to School 2025 România.

În calitate de reprezentant Ilijanum, am fost onorat să vorbesc despre caietele noastre în fața unui public care a fost atât de profesionist și implicat. A fost o plăcere să cunosc echipa RTC, partenerii și să văd atât entuziasm și interes pentru produsele noastre. 

Am primit feedback foarte bun din partea clienților și retailerilor, fapt ce ne-a încurajat enorm.

Evenimentul a fost peste așteptările mele, din toate punctele de vedere: logistică, locație, networking cu alți profesioniști din domeniu. Nu pot spune decât că admir angajamentul echipei RTC de a construi parteneriate solide și de a promova produse educaționale de calitate pe piața din România.

Ne mândrim cu un distribuitor ca RTC în portofoliul nostru și continuăm să sporim această colaborare.” - Zivan Miric, Sales Manager, Ilijanum

MainPaper

Cu noi a fost prezent și brandul Main Paper, lider în furnizarea de produse de papetărie, rechizite școlare și articole de artă.

Produsele lor ajung în peste 41 de țări din întreaga lume și au patru branduri proprii, care oferă o gamă variată de articole moderne, accesibile pentru publicul larg.

De asemenea, și pentru noi a fost o plăcere să o avem pe Sabrina alături:

„A fost o plăcere să participăm la eveniment și să întâlnim echipa RTC și o bună parte din clienți. Evenimentul a fost foarte bine organizat și ne-a oferit oportunitatea excelentă de a consolida relațiile de business și de a înțelege și mai bine piața locală.

Apreciem eforturile constante ale echipei RTC cât și sprijinul, profesionalismul și entuziasmul pe care ni l-au oferit în reprezentarea brandului nostru, MP.

Așteptăm să vedem ce ne rezervă viitorul împreună ca parteneri!” - Sabrina Yu, International Sales Manager și Key Account Manager, Main Paper

Santoro Gorjuss

Santoro este de 13 ani pe piață și reușește să ne surprindă plăcut de la ediție la ediție.

Anul trecut, tot la conferința 𝑩𝒂𝒄𝒌 𝒕𝒐 𝑺𝒄𝒉𝒐𝒐𝒍, Santoro ne-a vorbit despre lansarea noului brand  Bangoberry. Anul acesta vedetele zilei au fost felicitările 3D Pop Up și seturile Pop & Builds.

Articolele expuse, pixurile, gențile, agendele și accesoriile au atras participanții ca un magnet.

„Ne-am bucurat să participăm și la ediția de anul acesta a evenimentul Back to School. Am prezentat cele mai noi colecții Gorjuss și Bangoberry și am primit un feedback foarte bun din partea tuturor.

Unul dintre momentele cheie ale evenimentului a fost lansarea în premieră a felicitărilor 3D Pop Up și a seturilor Pop & Builds. Reacțiile pozitive ne-au bucurat enorm.

Am interacționat cu diverse tipologii de cumpărători, fapt ce ne-a oferit multe insight-uri, care ne vor ajuta să îmbunătățim colecțiile viitoare și să răspundem mai bine preferințelor pieței din România.

Suntem mândri să vedem evoluția parteneriatul nostru cu RTC.” - Lavinia Timiș, Sales Manager, Santoro Gorjuss

Articolele expuse, pixurile, gențile, agendele și accesoriile au atras participanții ca un magnet.

„Ne-am bucurat să participăm și la ediția de anul acesta a evenimentul Back to School. Am prezentat cele mai noi colecții Gorjuss și Bangoberry și am primit un feedback foarte bun din partea tuturor.

Unul dintre momentele cheie ale evenimentului a fost lansarea în premieră a felicitărilor 3D Pop Up și a seturilor Pop & Builds. Reacțiile pozitive ne-au bucurat enorm.

Am interacționat cu diverse tipologii de cumpărători, fapt ce ne-a oferit multe insight-uri, care ne vor ajuta să îmbunătățim colecțiile viitoare și să răspundem mai bine preferințelor pieței din România.

Suntem mândri să vedem evoluția parteneriatul nostru cu RTC.” - Lavinia Timiș, Sales Manager, Santoro Gorjuss

Back to School 2025

Acolo unde se găsesc cele mai noi rechizite școlare și liderii din industrie sunt prezenți, apar oportunități pentru toată lumea.😄

După cum poți observa, noi ne-am făcut temele din timp pentru luna septembrie. Vrem ca elevii și profesorii să aibă acces la rechizite școlare calitative, pentru un an școlar de succes.

Gama noastră de produse garantează performanță, accesibilitate și diversitate. Convinge-te și tu chiar aici.

Prin click pe „Accept toate”, sunteti de acord ca putem colecta informatii privind navigarea pe site, in diverse scopuri, inclusiv: funcționalitate, statistici și marketing.