Blog RTC

Produse de curatenie si igiena: minimul necesar

17.01.2019

Care este minimul necesar pentru a mentine curatenia si igiena spatiului de lucru? Presupune actiuni complicate si consumatoare de timp? Sunt cele mai des intalnite intrebari in discutiile cu partenerii nostri. Nevoia de a avea un spatiu de lucru curat si o igiena corecta a angajatilor, alaturi de estimarea unui necesar corect care sa se incadreze in bugetul alocat, este adeseori o provocare. De aceea iti propunem acest articol si iti recomandam sa discuti cu profesionisti din domeniu, pentru a primi pe langa consilierea avizata si solutii adaptate nevoilor tale. Echipele de profesionisti RTC, ofera consultanta de specialitate in optimizarea costurilor si crearea unui plan de igiena pe termen lung. Iti vom povesti si acest aspect, la finalul articolului :)

Cum calculezi minimul necesar? In primul rand, estimeaza-ti realist dimensiunea spatiului de lucru si volumul de activitate. Stabileste bugetul pe care esti dispus sa il aloci, adaugand la acest buget si o suma de rezerva, pentru situatii neprevazute. Minimul necesar include ustensile necesare in efectuarea curateniei, solutiile folosite alaturi de ustensile si accesoriile de mentinere a curatenei si igienei. Maturamoprezerva mopgaleata cu storcator sau carucior pentru curatenie, laveteservetele universale.

Solutii de curatare si intretinere pentru pardoseligeamuritextilespatii sanitarebucatariimobila. Minimul necesar poate fi constituit din 1-2 variante ale fiecarei solutii. Poti opta pentru solutii concentrate sau solutii gata de utilizare. Solutiile pentru curatarea pardoselilor si a spatiilor sanitare, sunt un must have. Este recomandat ca acestea sa contina si un agent dezinfectant. Acorda atentie specificatiilor de utilizare, este bine sa folosesti solutiile adecvate pentru fiecare suprafata. De exemplu, o solutie de curatare a pardoselilor ceramice, nu este recomandata pentru suprafete din lemn. Pentru a nu afecta gradul de confort al angajatilor, orienteaza-te catre solutii de curatare cu miros placut.

Accesoriile pentru mentinerea curateniei, sunt un adaos util in “arsenalul” companiilor. Ce ti-ar fi de folos? Solutiile de curatare a echipamentelor IT de exemplu, vor indeparta praful de pe acestea. Servetelele umede pentru mobila pot fi folosite cu succes in mentinerea unui birou curat. Covoarele speciale de la intrarea in spatiile de birouri vor retine murdaria de pe incaltamine, pastrand mocheta curata, fara pete inestetice.

Un pas decisiv in reducerea costurilor si eliminarea risipei, incepe prin dotarea spatiilor sanitare cu dispensere si consumabile special proiectate pentru a reduce consumul inutil. Stiai ca o rola de prosoape din hartie portionate, spre deosebire de o rola de prosoape din hartie neportionate are o eficenta cu peste 30% mai buna? Prin portionare si dozare, este eliminata tentatia de a folosi mai mult decat ai nevoie. Astfel, folosind dispensere pentru hartie igienica si hartie igienica portionata, dispensere de prosoape pliate, prosoape din hartie portionate si dispenserele aferente, economisesti bani prin reducerea consumului. Acelasi lucru se aplica si in cazul sapunului lichid. Un dispenser pentru sapun lichid va reduce semnificativ costurile oferind acelasi grad de igienizare a mainilor.

Daca nu te descurci cu toate amanuntele, iti reamintim ca o echipa specializata, iti poate oferi consultanta necesara in stabilirea necesarului, alegerea produselor si intocmirea unui plan de igiena pe termen lung. Echipa noastra de profesionisti in urma unei analize, va discuta cu tine despre concluziile obtinute, propunand un plan de igiena care va tine cont atat de prevederile legale cat si de cerintele tale. Iti vor fi propuse proceduri si norme interne de optimizare a costurilor si operatiunilor, se va asigura instruirea personalului acolo unde este cazul si va fi elaborata documentatia necesara.

Poti solicita o intalnire cu echipa noastra de profesionisti, completand formularul de AICI.